DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Schnygg å schexy

Kategori: Allmänt

På en arbetsplats får man lära sig det ena och det andra. Jorma hade en ingående föreläsning om varför man vill se bra ut om man skulle bli tvungen att umgås med sitt ex på samma tillställning.
 
- Det spelar ingen roll om det är ens lågstadiekärlek eller en otrogna drömmel man nyss sparkat ut! Man vill se snygg å sexig no matter what.
 
Indianen kommer invirvlandes i en läderponcho med ett förnöjt leende på läpparna. Jorma hoppar upp och ner av glädje och ubrister
 
- Det är det där jag menar...snygg å sexig.
 
Som jag har förstått så vill man visa sitt ex att man gått vidare, visa hen vad de gått miste om, vad de kunde ha fått. Den förbjudna frukten de aldrig mer kommer att få snaska på. En slags revanch? Personligen har jag aldrig förstått det där, å andra sidan så bryr jag mig inte om jag skulle träffa (notera semantiken i denna meningmina ex orakad iförd mankini på Ica med en purjolök mellan skinkorna.  

Vad tycker ni? Är det så viktigt att se snygg ut för sina ex och varför?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: