DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Alkohol & politik, bra eller anus? Del1.

Kategori: Allmänt

Denna helg har varit något av det värsta jag upplevt på bra länge. Jag vet ej var jag ska börja...
Som jag tidigare nämnt har jag en arbetskollega som heter Jorma Eskobarii en riktig liten "tjyvfinne" om man får citera hen rätt. Klockan var strax efter 16:00 då Jorma plötsligt ropar att ikväll ska vi "Tsuupa tsom en tseepra Toppe!"

Det kom som från ingenstans, vad menar hen? Jag dricker ju inte och jag brukar inte umgås med mina arbetskamrater på min fritid. Jag kände en klump i magen och jag fick plötsligt svårt att andas. 

Indianen kommer instormandes glatt sjungandes "...om du drar ner min byxa ska du få se en..." från Björn Rosenströms vi är pojkarna som busar. Det blir för mycket för mig så jag rusar ut ur arbetsrummet. När jag väl lugnat ner mig går jag ner i kapprummet för att hämta min one piece och cowboy boots med hopp att slippa stöta på mina kollegor. 
 
Som ni förstår så gick det inte som jag hade tänkt mig. Det värsta av allt var att jag blev tvingad till Minoritetsliberalen, en skoningslös debatör som älskar att skapa politiskadebatter.
 
You got nowhere to run, nowhere to hide....
 
 

Kommentarer

  • tjyvfinnen säger:

    äääntligen toppe!

    2013-02-25 | 18:46:43

Kommentera inlägget här: