DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Exotisk pralin på gymmet in Leeds

Kategori: Allmänt

Exotiskt på gymmet

Jag har haft privilegium att kunna träna på gym under tiden jag varit här. Något som slog mig var att här borta är det inte oförskämt att helt stanna upp i det man gör och ogenerat formligen stormglo. Det har hänt mig, inte bara en gång utan flera gånger nu, vilket stärker min tes att detta är fullt normalt här borta.

Senast i går var jag och tränade med min klasskamrat Frida och jag skulle visa henne en bröstövning i cabel crossen. När vi tränar och jag kör några repp upptäcker jag i spegeln framför mig att hela gymmet bakom mig har stannat upp och bara tittar på mig. Jag funderar snabbt om jag har bajsat på mig eller att min träningsbyxa har spruckit. De slutar inte stirra fören jag försiktigt drar ut kalsongen (som alltid korvar sig när man tränar) ur stjärten och kliar mig försynt där bak. Nästa övning likadant och så fortsätter det, alla utom tjejerna är det som tittar på mig!

Jag har funderat lite och kommit fram till att de engelska männen nog bara är nyfikna på detta exotiska inslag i deras gym. Tänk er själv att ha en liten asiatisk chokladpralin bland ett gäng utsvultna neandertalare? Då är det nog svårt att koncentrera sig när något så här nytt och spännande invaderar deras vardagsträning. Så måste det vara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: