DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Bemärkelsedag på Rolling Stones Street

Kategori: Allmänt

Alla vare där, Brittney Spears & Jorma,  Vickehallon & Tobbe Trollkarl, David Hasselhof & Ola Salo, Peter André med tjej, Lars Ulirch,mfl. Ja listan kan göras lång på alla celebriteter som gästade födelsedagsbarnet på Rolling Stones Street.

Kvällen började med spritbål och tårta, sen kom lekarna och efter det skandalerna. men som man säger, "det som händer på Rullan, stannar på Rullan."

Det enda jag kommer ge er är stödord som kanske hintar om vad som hände eller kunde ha hänt.
 
  • Trekant
  • Könsord
  • Politik
  • Raggande
  • Dans
  • Bekännelser
  • Soffan
Men å andra sidan så har vi ju att göra med kändisar och då kan allting hända. Födelsedagsbarnet var nog nöjd med festen och fler med han, jag själv kände mig illa till mods, osäker och rädd. Hur människor beter sig i fyllan tycker jag (asexuell nykterist) är skrämmande. Dagens ungdommar! Var ska världen ta vägen, gud bevare mig väl.

Parningsdansen har börjat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: