DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Smärta när den är som bäst?

Kategori: Allmänt

Brukar säga att smärta är bara psykiskt, ett sätt för hjärnan att begränsa kroppens fysiska kapacitet....In my asshole!!! Tänk dig att någon bryter din axel mot leden, det börjar göra ont men du står ut, sen bryter personen lite till och nu börjar det göra riktigt ont, tillslut bryter personen så hårt att du måste "klappa" för att något inte ska gå sönder. Personen slutar inte...du känner hur axeln glider ut skålen, du känner hur den fastnar där, du ser hur onaturligt vänster arm ligger i vinkel.

Det mina vänner är smärta. Nu var det inte lika fullt så dramatiskt, utan en hård närkamp i alldeles för hög fart i ballerina-hockey (innebandy), glider efter marken och tar emot med armen, golvet suger tag och...popp, instant pain. Anser mig ha hög smärt-tröskel men nu ville jag både spy och svimma av smärta. 

Tre timmar behövde jag bara sitta med axeln helt fucked up. En halv timma tar det bara att ta på sig en T-shirt, 15min tar det bara att kliva upp ur sängen. Tur att det börjar bli vinter så man slipper stänga jackan helt iaf, som svårt när man måste ha mitella.
 
Just nu önskar jag att Kvinnan min vore här och agerade sjuksköterska eller Nunna, för just nu känner jag mig ynklig.
 
Luxation bakåt is the shit!

Kommentarer

  • vickehallon säger:

    Svar: Tack! Kul att ha kvar en trogen följare åtminstone!:)

    Hehe, fy fan. Den där axeln asså, fy fan

    Svar: Jag är dig alltid trogen compadre. Jorå den axeln är inte att leka med. Känner mig grymt ynklig just nu.
    Dressmann Tobbe

    2012-10-24 | 22:11:32
  • E säger:

    Nästa helg, så kommer jag och tar hand om dig fining<3

    Svar: Det ser vi framemot, jag och mina krämpor! Puss
    Dressmann Tobbe

    2012-10-26 | 20:08:25

Kommentera inlägget här: