DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Gudinnan?

Kategori: Allmänt

Tidigare i min blogg hade jag funderingar på vad man kan kalla kärestan sin när man pratar om henne/honnom (använder inte "hen" här inte). Har prövat omtalningen "kvinnan min" men ej fått den utlovade reaktionen jag förväntat mig. Att kalla Henne för tanten eller damen var inte så populärt när man skulle förklara för sina vänner att "nästa helg kommer tanten upp". Nej då blev det nästa sexstrejk och en smäll på käften.

Hmmm, men ur tomma intet fick Hon den briljanta idén..."Du kan ju kalla mig för gudinnan!"
Nja vad tror ni? Hur skulle ni reagera om någon sa att dom skulle hem till sin gudinna, eller säger att dom måste fråga gudinnan först om det är ok att köpa plasma-TVn. 
 
"- Vem pratar du med?"
"- Med gudinnan!"
"- Jaha! Okeeey?"
(Vinjetten till Seindfeld och fejkskratt i bakgrunden i min hjärna)
 
Nåväl gudinna eller ej så längtar jag efter Henne, men på fredag kommer Hon upp och har förhoppningsvist laddat för (sitt favorit tema) en helg i Rockens tecken....ROCK ON!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: