DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Att äta ute

Kategori: The Observer

Var ute på ett väldigt känt och populärt ställe och käkade här om dagen med en polare, som för övrigt jobbar själv som kock på en av restaurangerna här i stan. När vi ska beställa kan inte min polare låta bli att kolla på en person som jobbar i köket och hanterar maten (öppet kök från kassan). Det han observerar är som följer:
  1. Personen/personerna har inga skyddshandskar
  2. Personen pillar sig i näsan hela tiden
  3. Personen rör i maten hela jävla tiden
  4. Personerna som jobbar (alla utom en, vilket är godtyckligt) ser lite retard ut
Allt detta påpekar han för mig som precis haft en tenta från helvetet, precis lämnat blodprov (vilket jag hatar) Och när jag är så hungrig så att mina inre organ börjat äta på varandra. Tack som fan jävla "Bumbi". Men allt går i krig, jag beställer mat för ca 85kr, idislar potentiella näshår i maten och ser glad ut. Min polare äter inget.
 
 
Lovar att någonstans i högen finns det fräschare mat en det jag åt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: