DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Spontanitet

Kategori: Allmänt

Förra veckan hörde en kompis av sig.  -Du ska spela på mitt jobb nästa vecka!
WTF!!!
Efter jag hämtat mig från chocken och blodet åter runnit upp till hjärnan började jag samla mina tankar. Vad ska jag spela och hur fan ska jag hinna sätta ihop en spelning på så kort varsel? 
Konstelationen blev jag och en sångerska/pianist/saxofonist/munspelerska/basist etc. Jo det är en och samma person som besitter dessa kunskaper och lite till, så jag är i trygga händer.
Senaste dagarna har vi suttit i flera timmar och pressat in en massa låtar. 10st/dag.
Det blir vad det blir, men kul ska vi ha.
 
 
Välkommen in...

Kommentarer

  • Tossa säger:

    Skryt inte sådär om mig, jag får alldeles för mycket att leva upp till! :) Det kommer bli kul!

    2012-08-06 | 12:30:06

Kommentera inlägget här: