DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Semester

Kategori: Allmänt

Det är slutet på Augusti, löven börjar sakta men säkert skifta färg. Luften börjar bli kallare och mörkret kommer tidigare. Men vad gör det när man har underbara vänner som förgyller och värmer ens vardag. Önskar bara hjärtat mitt fanns vid min sida, med kinden på mitt bröst, doften av kärlek.

Skolan smyger sig på, snart är det dags att skruva upp tempot igen, men just nu har jag semester, jag njuter och känner lugnet.

Funderar på att hyra ut ena rummet i höst. Men vill jag det? I-lands problem.

Musiken har äntligen kommit tillbaka i min vardag, jag älskar det.
 
2012 har verkligen levererat, äntligen lever jag igen!
 
Jag älskar Norrland!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: