DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Ett rum i en trea uthyres!

Kategori: Allmänt

Jaha då är man ensamstående med 6månaders soffa. Min inneboende R.Jr har flyttat till köddarnas land i södern (kan ni gissa vars?). Efter flera dagars sanering luktar rummet mindre tonårssvett och mer manligt linement. Jakten på en ny skugga har tagit sin början. 

Jag söker: Du skall vara tyst, renlig, kunna städa, diska, hålla ordning och knappt synas till. Är du kille skall du vara över 24år stum och ha socialfobi. Är du tjej skall du vara under 24år, kraftigt överviktig, stamma  och tystlåten.
 
Som den n00b man är la jag in mitt mobil nr i annonsen på Blocket. Jag tror inte det tog mer en två sekunder efter att annonsen var inne så började mobilen ringa, ringa och åter ringa. Innan jag betalat 30kr för att ändra och ta bort nr hade jag ca 82missade samtal, 28 sms och 3mms? MMS på flickor med ankmunnar som var desperat efter rum.

Det bästa som hände var när det ringde en sörmläning och jag sa att den redan var uthyrd.

Jag får kort därpå ett bittert sms: "Ringt på två nr idag, båda var redan tagna sa dom. Tror fan inte dom var tagna, de gillade nog bara inte min röst. Jävla norrlänningar."
 
Jag skriver tilbaka: "He int lett!"

Svar tillbaka: "Oj oj, ursäkta! Fel nummer, rätt åt mig."
 
Tror jag valde rätt att inte hyra ut till honom :)
 
Den perfekta hyresgästen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: