DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Catahoula Bulldog

Kategori: Allmänt

Ända sedan jag var yngre har jag velat ha en Catahoula bulldog. En underbart vacker hund som är en korsning mellan en Catahoulan Leopard och en American bulldog. Lugn i psyket och väldigt lojal. Det som utmärker den till utseende är dess isblåa ögo, den är medelstor och kan väga upp till 45kg.

Tyvärr så har jag inte den tiden eller möjligheten att köpa en sådan hund så jag får nöja mig med min nya inneboende istället. Han är av nordiskras, isblåa ögon, lång och ståtlig. Tatuerad och spelar bas i ett band, gillar även att röra på sig. Hur stabil psykiskt han är och lojal återstår att se, men med en god handler så brukar det lösa sig. Välkommen Mr Russel Crow
I framtiden så skall du bli min...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: