DressmannTobbe

En fd sökare som hittat hem. Skriver sanningar med modifikation.

Subtila meddelanden och kroppsspråk

Kategori: Allmänt

Satt och prata med Jorma här om kvällen och helt plötsligt utropar hen att jag ljuger och att hen kunde se det pga mitt kroppsspråk. Jorma har nämligen börjat se en serie som heter Lie to me  och var helt plötsligt expert på kroppens subtila rörelser. Då jag kände mig både provocerad och påhoppad av detta plötsliga utspel bestämde jag mig för att sätta Jorma på prov.

Jag gick in på toaletten och klämde fast en liten klädnypa i mellangården, gick ut och satte mig och bad hen fråga mig om vad som helst och se ifall jag ljuger.
Questions to be asked:
  • Använder du engångshandskar när du skivar ost? - svar- Ja! (lögn)
  • Är du oskuld? - svar - Ja! (sant)
  • Har du sexuella fantasier om fetaostar i stora konservburkar? - svar- Nej! (lögn)
  • Gillar du ostrukturerade människor som lämnar kaos efter sig? -svar- Ja! (sant)

Efter en lång stund säger Jorma att jag måste ha minst en lögn med i svaren jag ger, annars funkar det inte. Jag svarar att det hade jag, varpå hen ropar pilskt att jag ljuger!

Well there you go, så mycket för Jormas trovärdighet som psyko- och rörelse analytiker.

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: